Post by credriophagare on Feb 12, 2022 16:17:21 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Kitchen Scramble 2: World Cook ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Kitchen Scramble 2: World Cook IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ hacka pengar ▞▞▞
▞▞▞ Kitchen Scramble 2: World Cook 2022 version ▞▞▞
Du måste öppna upp den fjärde restaurangen. Du borde hålla dem mer uppdaterade
Jag älskar spelet men jag väntar på en nivå i månader ... vad händer .. jag blir uttråkad av att spela gamla nivåer.
Jag njöt av att spela det här spelet, jag avslutade det hela på en vecka. Vänligen gör fler nivåer
Jag älskar spelet men för tillfället kommer inte mitt liv att fyllas på, jag har väntat hela dagen och jag börjar bli irriterad 😒 snälla fixa det och sedan är det bra!!
Mycket trevligt spel och du kan spela offline ett tag och det är det bästa med det
Kraschproblem. Jag spelade till ungefär halvvägs genom den andra restaurangen och sedan var det bara att ladda och krascha. Avinstallerade/installerade om och mina framsteg gick förlorade. Började om.. samma sak, i restaurang 2 började det krascha. Vill inte förlora mina framsteg..och den här gången spenderade jag pengar. Mycket försvårande
Spelet kraschar när jag försöker öppna det. Det har hänt sedan länge nu.
Livet fylls inte på när tiden räknas ner. Irriterande
Jag gav bara 3 stjärnor för att jag verkligen älskar spelet men jag har väntat på att den 5:e restaurangen ska dyka upp i nästan en vecka nu säger kommer snart och jag har spelat 1-4 till max alla stjärnor varje nivå. lite längre men så småningom kommer jag att radera om det inte fixas eftersom jag inte har mer att göra
Jag älskar spelet. Enda problemet jag får känslan av att jag har slutfört alla lastbilar och det har gått nästan 2 månader för nya.
Jag gillar verkligen det här spelet men när jag kom till gyronivå kraschade det och låg nere i någon vecka. Jag hoppas att det löser sig snart!
Uppdaterad för att säga att jag är vid ett stopp. Det finns inga nya nivåer. Så alla pengar jag har lagt in i diamanter var för ingenting eftersom jag till synes har klarat alla nivåer. Inga alternativ att använda mynt efter att du har uppgraderat mat och apparater. De bara ackumuleras för ingenting.
Laddade ner den för att jag älskade den första och jag gillade den här andra versionen. Efter att ha spelat en hel del nivåer kraschar spelet bara när det öppnas. Jag öppnar spelet, det laddas till den dagliga presenten och kraschar. Jag har försökt flera gånger...Det är verkligen en besvikelse. Jag vill inte ta bort spelet och ladda ner det igen för att försöka spela igen. Jag är väldigt nära att bara avinstallera allt tillsammans eftersom det annars bara tar upp plats på min telefon.
Jag gillar verkligen det här spelet, det är verkligen beroendeframkallande! Om jag har tråkigt, på lunchrasten eller vad jag nu spelar det här spelet. Jag rekommenderar att ALLA laddar ner det.
Grafiken är för liten
löjligt! Jag fick en ny telefon och nu tappade jag alla mina framsteg här. Antar att jag inte kommer spela den här längre. Andra spel har en Facebook-ikon på spelet för att spara framsteg varför har inte det här det??11
Kul bara tryck och gå
Ni har äntligen lagt till en ny nivå efter månader av väntan och spelet kraschade precis nu. Öppnar en sekund och stängs av.
Kitchen Scramble 2:World Cook Казуальные rao
Slösa inte din tid. Spelet är ospelbart. Det fryser alltid
Jag är upprörd över att det kostade mig diamanter att gå vidare till nästa nivå... varför? Jag kommer till nästa nivå genom att uppgradera till mat och apparater och genom att spela nivåerna "ibland" två gånger. Varför ta mina diamanter för att fortsätta? Jag är på väg att avinstallera det här spelet.
juni 2020 och livsfrågan har lösts ett tag nu. Fick dock sluta spela spelet ett tag. Det var en evighet sedan de släppte nya nivåer. Blir tråkigt när du är klar med alla nivåer. 05/02/21 - Nu fylls inte mitt liv på igen. Den vill att jag ska använda ädelstenar för att fylla på mina hjärtan. Kul att spela men det har gått alldeles för lång tid för nya nivåer. Om de inte är tillgängliga snart så tar jag bara bort spelet.
Varför tidsinställda leveranser?? Jag älskar det här spelet men en av anledningarna är att jag inte blir bombarderad med annonser och jag behöver inte vänta på någonting. Har precis öppnat den för första gången efter uppdateringen och kan redan inte stå ut med det.
Laddade ner ny uppdatering. 😯 spelmängder går direkt till nya världens taco food truck. Spelplanen blinkar och fryser😑. Nu stänger den av sig själv.?.😡 Vad nu?😕 Jag har njutit av att spela det här spelet😯 och vill verkligen fortsätta spela nya nivåer. Snälla hjälp...... snälla n tack 😊 Jag har sedan avinstallerat och installerat om spelet. Spela nu är väldigt coolt. Handledningarna är också coola😊 Hittills så är det coolt👍 Tack för speluppgraderingen👏 och 3👍s up också
Detta är andra gången spelet inte startar. Det sparar inte framsteg utanför spelet så om du måste avinstallera det, FÖRLOR DU ALLT!!! Jag orkar inte längre. Jag kom till den tredje lastbilen för ingenting. Plus, skaffa en ny enhet du kommer att förlora allt ändå. Det finns liknande spel där ute som faktiskt sparar framsteg till molnet. Håll dig till dem.
Blockman Go Аркады mzzs
Var tvungen att installera om spelet, nu börjar jag om även om jag var i den tredje världen. Och kan inte dubbla pengar eftersom det står att annonsen redan spelas. Gör dig redo att avinstallera det för gott!
Spelet var för svårt att spela på min telefon, grafiken var för liten. Svårt att se mat för att göra recept.
Kitchen Scramble 2: World Cook Gündəlik oklp
Kitchen Scramble 2: World Cook Gündəlik oklp
Jag gillar verkligen det här spelet men helt löjligt att jag måste vänta månader på att spela ny nivå! Min dotter tog bort det här spelet på grund av det. Aldrig i mitt spelliv har jag sett något sådant!! Clean it up gör av det här spelet du kan få fler stjärnor.
För det första, när jag bytte telefon, raderades alla mina framsteg i spelet. Det finns inget alternativ att spara framsteg på molnet. Och jag var tvungen att börja spela igen från nivå 1. För det andra tvingar det mig att uppgradera något när jag redan har gjort det. Och jag har inte ens möjlighet att avbryta det. Så sammantaget har jag bara fastnat för att jag inte har tillräckligt med pengar för att köpa och jag kan inte avbryta det. Seriöst hemskt!!
Jag gjorde ett köp i appen och det var något slags problem så jag fick aldrig vad jag betalade för.
Jag är besviken. Den första är bättre. Jag laddade ner det för en vecka sedan och jag har redan rensat spelet. Det har bara 3 kök. Snälla uppdatera. Avinstallerar.
Jag älskar det här spelet. Men precis som den första... du gör det för svårt att passera när vi väl når nivå tio och tvingar oss att betala för att spela. Skäms på dig. Måste avinstallera
Jag har bara väntat i en månad nu på nya nivåer. Vilken möjlig anledning har jag att behålla det här spelet om det aldrig kommer några nya nivåer. Och jag avslutar en hel nivå på en dag med alla 3 stjärnor på alla nivåer. Det var kul. Raderar nu
Kitchen Scramble har alltid varit en definitiv nedladdning på någon av mina nya telefonenheter. Kitchen Scramble 2 är till och med Cookalicious jag älskar det💖
Mycket bra spel men jag kan inte gå till nästa nivå på flera veckor nu. Det står kommer snart 😔 som hur snart är nästa nivå
Jag älskar det här spelet. Jag älskar att de använde samma ljud och ljud som i den första. Det här spelet är ren nostalgi.
Spelet har ingen ny nivå på länge.